Sunday, October 21, 2007

الدنيا حلوه واحلى سنين ...........الله الله يا ست نانسى

هو يعنى ايه حب ؟؟؟؟؟ يعنى ايه حد يكون هو كل حياتك ؟؟؟؟؟ لماتضايق منه او حتى هو يضايق منك او تحصل حاجه تزعلكم من بعض تحس ان الدنيا بقت سودا قدامك ومش شايف اى حاجه حلوه
الشعور ده حقيقى ولا احنا اللى بنشتغل نفسنا ومفيش حاجه اسمها كده اصلا والحياه اللى احنا فيها بقت كلها مصالح ومفيش حد فاضى انه يحب او يتحب واللى يحب يبقى بنى ادم تافه وفاضى الكلام ده صح مش عارف بس متهيألى لا لا لا لامعتقدش هى الدنيا بقت كده ولا فى حاجه بجد اسمها حب وفى بجد حد يستاهل انك تحبه وتعيش عشانه ولا الاصح ان اروح لامى واقولها شوفيلى عروسه ولا حتى اتجوز اى واحده كويسه والسلام وابقى احبها بالعشره بعد الجواز بس ارجع اقول ان فى ناس كتير كانت بتحب الرسول صلى الله عليه وسلم كان بيحب السيده عائشه رضى الله عنها وكانت احب زوجاته
كلام معقول طيب فى زماننا ده زمن المرتبات التعبانه والحاله الضنك ممكن نغنى زى نانسى ونقول الدنيا حلوه واحلى سنين بنعيشها واحنا يا ناس عاشقين ولا ده كله كلام تخاريف وشغل افلام انا عايز اعرف احسن نكون كدبنا كدبة وصدقناها ولا نكون مقتنعين بحاجه ملهاش وجود
انا عايز اعرف رأيكم يا زوار مدونتى المهجوره اللى معتقدش ان فى حد بيزورها غيرى بس مش مهم اهو الواحد بيكلم نفسه على سبيل انه ميتجننش
كل واحد يقول رأيه وانا مستنى ردودكم...سلام

2 comments:

سفروتة said...

الف سلامة عليك من الجنون يا دكتور

بس هو انت في الاخر عايز توصل لايه بالظبط احسن انا توهت معاك خالص

ومش شرط ان عشان محدش بيزور المدونة كتير تبقي مهجورة ومحدش بيشوفها ممكن الناس تكون بتعدي عليها بس مش بتحط كومينتات

تحياتي

بس اه صحيح،اخبار النملة ايه لسة عايشة؟

حابس نمله و بعذبها said...

انا عايز اعرف هو فى حاجه اسمها حب ولا لأ لان انا مش عارف بجد هو فى ولا لأ