Sunday, October 7, 2007

انا راجع

ناس بيسألونى ويقولوى انت مالك محدش شافك بقالك مده انا اسف يا جماعه بس غيبتى دى كانت للبلوه اللى انا بدرس فيها عندنا روند رمد بناخد الرمد فى شهرين وبعدين مش هاخد رمد تانى لحد ماموت الا لو ناويت ابقى دكتور رمد مش عارف بتوع اسنان بياخدوا طب الاسنان فى خمس سنين واحنا بناخد رمد فى شهرين وانف واذن فى شهر منه لله اللى قالى ادخل طبانا المفروض اذاكر كتاب 400 صفحه فى شهر ونص وامتحن فيه وانجح واجيب تقدير اعذرونى يا جماعه انا عامل معسكر مغلق فى بيتنا عشان اذاكر الهم اللى عليا وان شاء الله راجع على العيد فى موضوع كده هكلمك فيه اول يوم العيد فكروا بقى وشوفوا انا هكلمك فى ايه المهم انه موضوع انا شايف انه مهم ولازم نتكلم فيه يلا بقى حلوا الفزوره دى لحد مارجعلكم واكلمك فى الموضوع اللى انا عايز اكلمك فيه وانا بالمره الحق اذاكرلى 200صفحه كده فى ساعتين ادعوووووووووووولى

5 comments:

سفروتة said...

ربنا معااااااااااااااااااااااك

يا دكتور

بجد انا حاسة بكم المعاناة اللي بتعانيها

شد حيلك انت بس في راوند الرمد عشان مصر كلها تبقي لابسة نضارات بعد كده

خلاص يا عم متزقش بهزر معاك

ربنا معاك بجد

وترجع بالسلامة للمدونة

حابس نمله و بعذبها said...

شكرا يا نورى انتى بجد اللى كرمانى ورافعه من روحى المعنويه

Esmat said...

ربنا يكرمك
وتخلص ال 200 صفحة فى ساعة مش ساعتين
واحنا كلنا بندعى لك
يعنى لا تنسانا فى حتة كحكة او بسكوتة
كل اللى يجى منك حلو
ربنا يوفقك يا رب

shorouk said شروق سعيد said...

ربنا معاك الحمد لله انا ناوية على هندسة
أول مرة أدخل البلوج اللذيذ ده
و مش حتكون الأخيرة بصيت على كذا بوست كلهم حلوين و الأسلوب في الكتابة رائع جداً
كمان حاطط لوجو النادي الأهلي يعني أنا
حفضل لازقة هنا على طول

بما إنك من إسكندرية يبئ خد المسج ده :
لاول مرة بالاسكندرية : دعوة لكل مواطن ولكل مدون حر ملتقي الدفاع عن سجناء الراي وحقوق الانسان تجمع المدونين الطامحين في وطن عربي بدون سجين رأي واحد بحضور نخبة من الصحفين والسياسين والمدونين موعدنا : الجمعة 19 / 10 الساعه 5 بنادي المحامين بجليم الاسكندرية
و كل عام و أنتم بخير

بس متقولش عليا بحرض على عصيان الحكومة ولا حاجة أنا لصة زوغيرة
و خايفة على مستكبلي إن كان باين لى مستكبل ولا حاجة

حابس نمله و بعذبها said...

سشكرا لصاحبة مدونة تحت العشرين وان شاء الله هحضر فى نادى المحامين ومتخافيش احنا مش بنعمل حاجه غلط دى حرية رأى واللى عنده حاجه يقولها الحكومه بنفسها هى اللى بتقولنا كده صح ولا صح