Thursday, September 13, 2007

إنني أعرف أنني أكاد لا أعرف شيئا , و حتى هذا أكاد لا أعرفه



بسم الله الرحمن الرحيم


فى اول مقال ليا النهارده احب اعرفكم بنفسى انا طالب فى كلية طب اسكندريه مش عارف ايه اللى خلانى اعمل مدونه بس حاسس ان جوايا عايز اقولها للناس وعندى طاقه عايز اطلعها ونتيجه للكبت اللى معظم شباب اليومين دول واللى متهيألى انا منهم مع انى حاسس ان بقى عندى بتاع حاجه وسبعين سنه كده حبيت اصرخ فى وش اى ظلم واى كبت للحريه واى حاجه تمنعنى من انى اعيش حياتى زى مانا عايزها مش زى مأى حد محددلى عايز ابقى زى (سيد قراره) كده مع ان الظروف اللى انا شايفها اليومين دول حاسس ان مفيش حد بقى سيد قراره غير ناس معينه ومتهيألى هما كمان فى اللى اعلى منهم بيمشيهم كلنا ماشين فى دايره مش عارف نهايتها وانا مش عايز ابقى كده وعايز اعيش فى حريه وامن بس مش امن دوله


الايام اللى جايه هتكون مخبيالنا ايه مش عارف

No comments: